| Merhaba @User! Sunucunu Diğer Botlar Gibi geliştiriyorsan benide kullanmanı Öneririm Çünkü: Kayıt, Moderasyon, Abone, Ve Dahada Fazlasıda var. Daha Açılmadım. Prefiximi Merak Ediyorsan: Prefixim Nokta! | 
Help others by reviewing this bot!
0.0 out of 5
Based on 0 reviews